FL Studio Fórum

Hegyalja



RSS feliratkozás

Hívj meg egy kólára!

Linkblog

//--kereső

Rögtön a lecsóba, avagy a ReFX Nexus VST plugin feltelepítése

2008.09.09. 13:03 :: TLSoft

Ha az FL Studio alapértelmezett telepítését választjuk, akkor az alap pluginek (pl. sytrus, wasp..) indító dll-jeit a c:\Program Files\VStPlugins\ mappába telepíti fel. Ez azt jelenti tehát, hogy az általunk telepítendő új plugin dll-jét is ide kell átmásolnunk (függetlenül attól, hogy maga a plugin többi része esetleg máshol található). Egyes esetekben (mint ahogyan ez a nexusnál is így van, persze lehetnek eltérések a különböző verzióknál) a plugin telepítője automatikusan az alapértelmezett vst plugin mappába másolja a szükséges dll-t, így nekünk csak meg kell kerestetnünk az fl studioval és bepipálni, hogy állandó használatba lehessen venni.

Jól van, tételezzük fel hogy minden rendben van, a Nexus sikeresen használható kedvenc programunkban. Azonban mi szeretnénk az alapból feltelepülő néhány GB-os preset pakkunk (hangszer gyűjtemények) mellé kiegészítő preseteket berakni. Első dolgunk, hogy beszerzünk egy ilyen gyűjteményt, a legtisztább, ha az ember legális úton szerzi be, bár gondolom, hogy nem mindenki engedheti meg magának, hogy több százezer forintos áron vásárolgasson programokat (mint ahogy én sem) és ha non profit célokra használjuk fel, akkor szerintem az illegális beszerzéssel nincs gond.

Szóval van egy gyűjteményünk, amely a legújabb szintiket és effekteket tartalmazza, már csak be kell helyeznünk a Nexusba! A Nexus panel közepén található egy sys feliratú gomb rákattintva megjelenik a betöltött presetek listája. Az import exp gombra kattintva tudunk .nxp kiterjesztésű kiegészítőket importálni, a mellette lévő import skin-el pedig új kinézetet tölthetünk be és alkalmazhatunk a programnak.

flstudio flstudio flstudio flstudio

21 komment

Címkék: tutorial segédlet fl studio refx nexus plugin telepítés kiegészítő telepítés

A bejegyzés trackback címe:

https://flstudio.blog.hu/api/trackback/id/tr68655365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endr3 2008.10.12. 17:41:54

Én nem profit céljából szeretném megszerezni, de nem találom sehol =(

o5M -> Bradács András 2009.03.16. 14:40:46

Sziasztok!
Nekem is dobnátok egy mailt, PLS? Köszi előre is a segítséget!

zixey 2009.05.22. 15:05:37

Hello.
Ha nem gond nekem is valaki elküldhetné'.
Előre is köszönöm.

TLSoft · http://www.tlsoft.hu 2009.05.24. 21:49:25

@zixey: Holnap átküldöm. Nézz be az flstudio fórumra is.

laci665 2009.09.20. 20:56:59

hello valaki tudna nekem adni preset pakkot mert nem lelek sehol :(

laci665 2009.09.21. 23:07:23

még 1 kérdés ezek közt dance és hands up stilusban is van? :)

TLSoft · http://www.tlsoft.hu 2009.09.22. 16:09:21

Preset? Az csak tőled függ, hogy mit tudsz kicsavarni belőle.

BaSom 2009.10.08. 20:25:00

Szeretném én is megtudni,hogy honnan tudnám beszerezni,hiszen amit találtam,az mind vírusos,hála a link scannernek. :)

Üdv.:BaSom[a félreértés elkerülése érdekében:Bézom] :)

BaSom 2009.10.09. 14:34:21

Igazság szerint láttam a miniova linket csak,hogy a megjelenő 13 torrent közül melyik a jó,vagy te melyiket töltötted le,arról fogalmam sincs.:D

TLSoft · http://www.tlsoft.hu 2009.10.10. 23:59:38

@BaSom: Az a gond, hogy mikor legutóbb kerestem, akkor egy olyan fájlt sem találtam, amit szedtek volna. Én már vagy 1,5 éve szedtem le, akkor még elég sok jó volt fent, az utána való keresgélések viszont nem vezettek eredményre.
De ha egy igazán ütős vst-t keresel, akkor ajánlani tudom a Synth 1-et (kicsi és ingyenes is), mivel ez egy Nord Lead emu (keress utána a Clavia szintiknek). Rengeteg mindent ki lehet belőle csavarni, valamint temérdek preset is van hozzá (alapból is, meg letölthető tartalom).
Egy találó megfogalmazás a Nexusra: A lakodalmas trance királya :). Na jó, azért jókat tud, de ezek a méretek :).

djlorinczy 2009.11.04. 14:41:12

kelene mégegykis segítség a nexusal kapcsolatba kelene nekem egy ojan telepítő ami tuti hogy müködő képes nexust telepít fell és felrakja vele együtt a 0testtone.nxs fájlt is.
mert amit felraktam egy darab presentet se játsz le csak betőlti.
ha tud adni valaki egy linket ami tuti mükszik (akár a ti saját nexusotok telepítőjét) akkor azt megköszönném.
Üdv

StewyMusic 2010.03.07. 21:32:01

Nekem is segitseg kene.
Mivel fel telepitem, de nem engedi
be olvasni a Nexust
valaki segitsen?
msn: destrinke@gmail.com

TLSoft · http://www.tlsoft.hu 2010.03.07. 22:18:55

@StewyMusic: Azóta már nem használok nexust, de nekem is hasonló gondjaim voltak. Az alap nexus telepítő mindig jó volt.

PrYeS 2010.10.28. 09:51:29

sziasztok
felsikerül rakni,felismeri fl,elkezdi betölteni és az első jópár alkalommal már 10 000 file környékén megállt az utóbbi időben nemtudom mivan vele de már 100 000 fölé is elmegy de mindig megáll egy hibaüzenettel, most épp nicns fenn csak megtaláltalak titeket véletlen de vmit a reggel írkált meg a nexus homepage el kapcsolatban..tudtok esetleg erre mondani vmit v majd írjam be a pontos hibaüzit ha felraktam megint ?:D

PrYeS 2010.10.28. 11:35:23

szedtetm le egy újat másik, jó lett :)

BrAvA 2012.10.13. 03:23:36

Heló!

Felraktam a nexust és minden frankón sikerült !
DE!
felismerte meg minden csak mikor akarok nyomni egy hangzást vagy valami hangot akarok kiszedni belőle akkor sípol az egész és rá kell nyomjam a " STOP " jelzésre hogy leálljon . ilyenkor mit tegyek? kérlek írj nagyon fontos lenne! Előre is köszi :)

TLSoft · http://www.tlsoft.hu 2012.10.13. 21:57:47

@BrAvA: Lehet, hogy kevés az erőforrásod hozzá (vagy speciálisan a hangkártya, vagy a proci).

Dj Darkness 2012.12.04. 19:53:57

Nexust honnan kell leszedni?
süti beállítások módosítása