FL Studio Fórum

Hegyalja



RSS feliratkozás

Hívj meg egy kólára!

Linkblog

//--kereső

A DAW háború

2010.04.28. 09:13 :: TLSoft

Jelen cikk az flstudio.com hibakezeléssel foglalkozó oldalának egyik megjelent írása alapján készült.

Három fontos dolgot kell tudni a hangminőségről:

  - Kutatások megmutatták, hogy a zene terjesztésének szempontjából a 16 bites, 44.1 kHz-es (CD minőség) megkülönböztethetetlen a 24 bites, 196kHz-es minőségtől, ugyanazon zenei hangmintánál. A kutatást 550 hallgató között zajlott le. Más szóval több bit és a magasabb bitráta nem fogja javítani szerzeményeid minőségét.

  - Számtalan csapda van a fiatal zenészeknek, ha két külön DAW-ból származó audió-t hasonlítanak össze. Ennek tárgyalása az következőekben.

   - A világ tele van marketing részlegekkel, melyek azért vannak, hogy meggyőzzenek téged arról, hogy a felszerelés és technikai specifikációk helyettesíthetik a tehettséget és a kemény munkát. Ez egyáltalán nem igaz, a technika minden esetben közepesen számít.

Folytatása következik>>>

flstudio flstudio flstudio flstudio

2 komment

Címkék: mixer studio fruity loops fl keverőpult hangminőség

A bejegyzés trackback címe:

https://flstudio.blog.hu/api/trackback/id/tr311958340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.03.30. 18:37:39

siralmasan gyengek a cikkeid, mar bocs.
latszik h csak seo az oldalatokhoz ez a blog.
elolvastam mar 10+ postodat, gyakorlatilag 0 tartalom 2 mondatos angolrol forditott hirecskek.
kar, orultem h talaltam magyar fl blogot, de hat ennel tobbet vartam.

TLSoft · http://www.tlsoft.hu 2011.04.02. 00:32:48

Tévedsz a seo dologgal kapcsolatban. Korábban rendszeresen publikáltam itt, mostanság márt csak azért, hogy néhanapján legyen itt némi tartalom. Tekintve hogy az időm jelentős részét egyéb projektek viszik el (pl a forum.flstudio.hu közösség is, amit ha tüzetesen megnézel, elég sok értékes infót találhatsz rajta). Rendszeresen keresek ide embereket, akik írogatnának, de ezidáig egy-két cikktől eltekintve nem volt bátor jelentkező.

Ennek a cikknek a fordítását pedig komolyan gondoltam, ugyanis meguntam már hogy mindenki ott fikázza az fl studio-t ahol tudja. (egyébként a forrás oldalt a cikk elején megjelöltem).

Egyébként korábban készültek interjúk fl-t használó magyar producerekkel (sajnos nagyon híres producerrel nem sikerült egyeztetnem ez ügyben), azokat a közösségnek készítettem és nagyon élveztem is az írásukat, remélem elnyerik a te tetszésed is! flstudio.blog.hu/2009/11/28/szabo_adam_interju
süti beállítások módosítása